28. srpna 2013

Penghu


Podle Lonely Planet jedna z deseti nejlepších pláží světa
Penghu je souostroví západně od Taiwanu. Dohromady je to asi 90 ostrovů různé velikosti. Tři hlavní ostrovy jsou mezi sebou propojené mosty na ostatní se musí jezdit lodí. Obydlených jich je asi 25.  Ne Penghu jsem se chystal od konce letní školy. Kvůli tajfunu byly zrušené trajekty, potom jsem měl jiné plány, tak jsem se sem dostal až na konec mého letního cestování.


Penghu není ve světě moc známé, ale klidně by se dalo zařadit po bok různých thajských ostrovů apod. Velmi známé je mezi windsurfery. Od konce září do dubna tady vanou velmi silné větry, ale k tomu nejsou moc velké vlny. Pro windsurfing je to nejlepší místo v celé Asii. 

Letěl jsem maličkým letadlem z Taichungu s Mandarine airlines. Stálo to 980Kč. Dá se sem jet ještě trajektem, který je asi za 600kč, ale trvá asi 4 hodiny. Tím pojedu zpátky. Zatím jsem na Penghu dva dny a jsem z toho nadšený. Je krásné počasí, příroda, památky, jídlo... Našel jsem super hostel s výborným majitelem, který mi dává rady, kam mám jet na výlety a na jídlo. Jeho manželka mi pere oblečení a starají se o mě jako o vlastního syna.



O Penghu se říká, že je extrémně fotogenické. Asi je to pravda, ale ta místa jsou opravdu krásná, není to jen fotkami. Poslední dva dny jsem strávil tím, že jsem si pronajal skutr a jezdím kolem ostrovů. Zatím jenom kolem těch třech nej






Moje mašina - 50cc Yamaha, fialová barva, růžová helma




Žádné komentáře:

Okomentovat