20. srpna 2013

První špatná zkušenost s Couchsurfingem

Denní trh v Daxi
Další gauč mi nabídl Qlan. Pracuje na univerzitě ve městě Zhongli a je to Iťák. Má dvoulůžko, tak se dopředu ptal, jestli mi to nevadí. Možná jsem to neměl přijímat.

Jedna z prvních cest na skutru, je to nejlepší dopravní prostředek široko daleko
Vyzvedl mě na skutru a ukázal mi místní nightmarket. Pak jsme šli k němu do bytu, byl to jeden maličký pokoj, ve kterém byl strašný bordel. Šlo asi o můj první negativní zážitek s couchsurfingem. Večer byl hrozně milý, dal mi pivo, nakoupil nějaký jídlo a všechno v pohodě. Jenže v noci jsem se probudil a měl jsem jeho ruku ve svých trenkách. Nekecám. Tak jsem ho seřval, on se začal hrozně omlouvat, tak jsem se otočil a spal dál. Možná bych odešel, ale neměl jsem kam jít, tak jsem zůstal ještě jeden den. Myslím, že si o mě myslel, že jsem gay, protože jsem přijal tu nabídku, že s ním budu spát na posteli, tak to na mě zkusil.

Taiwanci začínají věřit "obnovitelným" zdrojům, ale je pravda, že tady někdy fouká slušně
Druhý den ráno vypadal, že se každou chvilku rozbrečí a že je mu to hrozně líto. Tak jsem zůstal ještě jeden den. Byl na mě hrozně hodný, jeli jsme na pláž, ukázal mi Zhongli a Daxi a prostě se hrozně snažil a byl v pohodě. Ale večer než jsme šli spát, začal míchat nějaký pití. Pak mi to donesl a bylo to strašné silné. Asi mě chtěl opít nebo já nevím. Řekl jsem, že to pít nebudu, pak jsem mu zdůraznil, že nejsem gay a že mám přítelkyni a že ať nic nečeká. Pak jsem usnul. Tentokrát už nic neudělal.

Jde o první vyloženě negativní zkušenost, ale to je prostě riziko couchsurfingu. Možná to z jeho strany bylo nedorozumění, ale příjemné to nebylo. Ráno jsem vyrazil směr Hsinchu, kde je má univerzita s jasným plánem na další dny. Jenomže přišel tajfun...


Žádné komentáře:

Okomentovat