15. září 2013

Jinshan

Kromě surfování se dá v Jinsanu dělat spousta dalších věcí. Na jeden den jsem měl půjčený skutr a jezdil jsem po okolí. Moc se mi líbil Yehliu Geopark. Sůl a prach a různé částice, které přináší vítr od moře obrušují skály. Tohle místo má speciální složení skal, takže se obrušují nepravidelně a vytváří takové "sochy". Jsou jich tam desítky. Každá je pojmenovaná podle toho jak vypadá - hlava královny, leopard, svíčky, mladá princezna...




Yehliu geopark

V geoparku se píše, že eroze těch útvarů probíhá poměrně rychle, takže časem se obrousí úplně. Nikde ale nebylo napsané za jak dlouho. Možná to je jenom marketingový tak, aby přitáhli víc lidí.

Horská říčka s minerální vodou
Kolem Jishanu jsou stovky minerálních pramenů. Jezdil jsem v okolních horách na skutru a všude něco kouřilo, tak jsem to musel prozkoumat. Našel jsem nějaké sirné prameny. Půda a kameny kolem byly hrozně horké a všude byl strašný smrad.
Vyvěrající prameny
No a protože mají kolem tolik pramenů, tak tam postavili i lázně. Jen v Jishanu jsou desítky lázní a v každých je trošku jiný typ vody. Našli jsme jedny, kde jsme za 150Kč mohli být neomezenou dobu s pitím a saunou.
Lázně se třemi druhy vody, teplota od 15 do 45C

Žádné komentáře:

Okomentovat